Vžgalni kabli 500 A 4 m
Vžigalni kabli premorejo 500A in bodo zadostovali za zagon motorja manjših osebnih avtomobilov. Dolžina 4m zadostuje tudi za primere, ko avtomobilov ni mogoče postaviti tesno skupaj.
16,95 €cena vključuje ddv
Artikla ni na zalogi
Artikla ni na zalogi..
Artikla ni na zalogi. Čas dobave ni znan. Za več infomracij nam prosim pišite na .
- Garancija: 12 mesecev
- Teža neto: 1696 g
- Bruto teža: 1697 g
- Embalaža Karton: 1 g
- Dolžina: 4 m
- Največji tok: 500 A
- Klešče in kabli so prevlečeni z bakrom.
- Kabli so spravljeni v vrečki premera 29 cm
- Klešče so dolžine 14,5 cm.
- Premer kabla (skupaj z izolacijo): 1 cm
- Klešče so kovinske.
- Tudi klešče so dobro izolirane.
Vžigalni kabli 500 A bodo zadostovali za zagon mnogih manjših in običajnih avtomobilov. Ne bodo pa dovolj za kakšen večji avtomobil. Tudi za dizelski motor bodo kabli v večini primerov preslabi. So pa kabli nekoliko ugodnejši in lažji ter zasedejo manj prostora kot zmogljivejši kabli.
Kako izbrati pravo debelino kabla oz. katero amperažo (tok) izbrati?
Odvisno od avtomobila in kakšne so težave. Pogosto se zgodi, da imamo kable, jih priključimo pa še vedno ne moremo zagnati motorja. Razlog je lahko, da avtomobil, preko katerega skušamo zagnati avtomobil s prazno baterijo ne premore dovolj toka. Pogosto pa je vzrok v pretankih kablih. Tanjši kabli so ugodnejši in takšne prevečkrat nabavimo v veleblagovnicah, pri tem pa ne pomislimo, da takšni kabli pogosto niso uporabni. Tako čez palec se lahko ravnamo po slednjih navodilih:
- 200 A za 900 kubični motor ali manj
- 400 A za 1400 kubični motor ali manj
- 600 A za 2000 kubični motor ali manj
- 600 A - 1200 A za dizelski motor ali manj
Kako kable uporabljamo?
Pomembno je, da pazimo na polariteto. Rdeč kabel damo vedno na + na obeh avtomobilih, črnega pa vedno na - na obeh avtomobilih. Pri tem pazimo, da se + in - nikoli ne stikata. Pazimo tudi da ne staknemo kabla na kovinski del avtomobila. Pazimo, da kabli ne bodo v napoto premikajočim delom avtomobila (npr. ventilator). Če se poškoduje izolacija kabla, takšnih kablov ne uporabljamo. Praviloma mora imeti avtomobil z polno baterijo motor v mirovanju. Motor avtomobila s prazno baterijo potem skušamo zagnati - to naredimo le za nekaj sekund.
Če zagon ne uspe, počakamo, da se baterija napolni. Pri tem pazimo, a ne izpraznimo preveč akumulatorja avtomobila s prej napolnjeno baterijo.